Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4314
Title: Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створення
Authors: Семченкова, О. Р.
Довженко, І. Б.
Keywords: Promo video
corporate identity
logo
shooting script
editing
social networking
promotion
проморолик
фирменный стиль
логотип
режиссерский сценарий
монтаж
социальная сеть
продвижение
проморолик
фірмовий стиль
логотип
режисерський сценарій
монтаж
соціальна мережа
просування
Issue Date: 2016
Citation: Семченкова О. Р. Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створення [Текст] / О. Р. Семченкова, І. Б. Довженко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки. - 2016. - № 6 (104). - C. 236-241.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки
Abstract: В результаті проведеного дослідження визначено способи впровадження фірмового стилю у відеороботи, а також конкретні кроки по просуванню проморолика.
В результате проведенного исследования определены способы внедрения фирменного стиля в видеоработы, а также конкретные шаги по продвижению проморолика.
The study identified how to implement corporate identity into the video work, as well as concrete steps of promotion of the promo video.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4314
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V104_P236-241.pdf301,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.