Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4445
Название: Інтернет-комунікації як засіб підвищення рівня лояльності споживачів на ринку ресторанних послуг
Авторы: Онуфрієвич, Д. Р.
Куклін, О. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Онуфрієвич Д. Р. Інтернет-комунікації як засіб підвищення рівня лояльності споживачів на ринку ресторанних послуг / Д. Р. Онуфрієвич, О. В. Куклін // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 211.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4445
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P211.pdf245,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.