Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Логотип та емблема як складові фірмового стилю закладів освіти УкраїниВасильєва, О. С.; Пашкевич, К. Л.; Васильєва, І. В.; Гричанюк, О. В.; Калун, О. Ю.
2020Аналіз логотипів та емблем як елементів фірмового стилю навчальних закладів країн світуВасильєва, О. С.; Васильєва, І. В.; Влох, Євгенія; Самборська, Юлія
2023Роль фірмового стилю та мультимедіа у розвитку Інтернет-магазину виробів ручної роботи в умовах війниШаура, Аліна; Тименко, Володимир Петрович
2016Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створенняСемченкова, О. Р.; Довженко, І. Б.
кві-2023Фірмовий стиль Інтернет-магазинів: основні компоненти та значенняВасильєв, О. С.
чер-2023Розробка логотипу для косметичного брендуОлександрівська, Аліна Олександрівна; Слітюк, О. О.
2022Розробка айдентики іспанського ресторану "KORMINAS"Овчарек, Володимир; Бєляєва, Катерина; Батрак, Вадим; Шаповал, Анатолій
2022Особливості розробки дизайну сертифікату якості із електроним підписом для фармацевтичної галузіСлітюк, О. О.; Хиневич, Р. В.; Шаповал, А. Г.; Лантух, Ю. М.
2022Ребрендинг як інструмент для перспективних змін брендуХиневич, Р. В.; Шевела, Вікторія; Батрак, Вадим
2022Ребрендинг та елементи айдентики біосферного заповідника "Асканія Нова"Батрак, Вадим; Климович, Ольга; Хиневич, Р. В.; Довженко, Ірина