Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-100 зі 360.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторіПетко, А. К.; Дубрівна, А. П.
2017Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного містаМоскаленко, І. В.; Кугай, Т. А.; Бистрякова, В. Н.; Басанець, О. П.; Чернявький, К. В.
2016Розвиток дизайну в УкраїніБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2015Проблеми композиційного формоутворення в дизайні періодичних виданьГула, Є. П.; Мартинюк, Г. С.
2015Мистецька рефлексія моделі сакрального верху вертикальної структури обрядового строю в контексті художньої культури України XXI ст.Черниш, М. О.
2017Роль композиції та її особливості в системі образотворчої підготовки дизайнерів-графіківПавленко, А. Ф.; Пашукова, С. Г.
2017Інновації та технології в сучасному мистецтвіБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Пільгук, О. А.
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2017До проблеми визначення соціокультурних контекстів понять ідентичності та самоідентифікаціїКолісник, О. В.