Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 140.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Плакат як носій соціально-культурного змісту (соціальний плакат)Бернат, Л. А.
2019Концепція свободи як фактор становлення і трансформації мистецтва Public ArtПшінка, Н. М.
2017Культурно-мистецький вимір епохи метамодернізмуБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2016Інтерпретація української традиційної орнаментики як форми абстрактної знаковості в контексті розвитку абстрактного мистецтва УкраїниДубрівна, А. П.
2017Особливості психологічного впливу ілюстрації в рекламній діяльностіБернат, Л. А.; Кугай, Т. А.; Мамонтова, А. М.
2017Аналіз особливостей дизайну сучасної сувенірної продукціїБернат, Л. А.; Мазніченко, О. В.; Пастушенко, Г. В.
2010Проблема впливу тенденцій сучасного мистецтва на академічну образотворчу освіту УкраїниДубрівна, А. П.
2015Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторіПетко, А. К.; Дубрівна, А. П.
2017Проблематика розвитку українського бренд-дизайну з урахуванням світових тенденційПшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.; Шаплай, А. І.
2017Монотипія як різновид графікиПашукова, С. Г.; Деюн, А. В.