Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4725
Назва: Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств
Інші назви: Теоретико-методические аспекты повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятий
Theoretical-methodical aspects of improving the competitiveness of domestic travel company
Автори: Шацька, Зорина Ярославівна
Розпереза, Валентина Іванівна
Ключові слова: туристичне підприємство
конкурентоспроможність туристичного підприємства
напрями підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємсства
зовнішня конкурентна перевага
внутрішня конкурентна перевага
конкурентоспроможність
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Шацька З. Я. Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств / З. Я. Шацька, В. І. Розпереза // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 14. – С. 599-603.
Source: Глобальні та національні проблеми економіки
Глобальные и научные проблемы экономики
Global and national problems of economics
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню рівня конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі України в сучасних умовах. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств, що базуються на формуванні та використанні зовнішніх і внутрішніх конкурентних переваг.
Статья посвящена исследованию уровня конкурентоспособности предприятий туристической отрасли Украины в современных условиях. Предложены направления повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятий, которые основаны на формировании и использовании внешних и внутренних конкурентных преимуществ.
The article investigates the level of competitiveness of enterprises of tourist industry of Ukraine in modern conditions. Directions of improving the competitiveness of local tourism enterprises is offered, which are based on the formation and use of internal and external competitive advantage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4725
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра бізнес-економіки та туризму
ISSN: 2413-3965
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shatskaya_Rozpepeza.pdf238,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.