Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШацька, Зорина Ярославівна-
dc.contributor.authorРозпереза, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-02-13T17:20:59Z-
dc.date.available2017-02-13T17:20:59Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.citationШацька З. Я. Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств / З. Я. Шацька, В. І. Розпереза // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 14. – С. 599-603.uk
dc.identifier.issn2413-3965uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4725-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню рівня конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі України в сучасних умовах. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств, що базуються на формуванні та використанні зовнішніх і внутрішніх конкурентних переваг.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию уровня конкурентоспособности предприятий туристической отрасли Украины в современных условиях. Предложены направления повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятий, которые основаны на формировании и использовании внешних и внутренних конкурентных преимуществ.uk
dc.description.abstractThe article investigates the level of competitiveness of enterprises of tourist industry of Ukraine in modern conditions. Directions of improving the competitiveness of local tourism enterprises is offered, which are based on the formation and use of internal and external competitive advantage.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectконкурентоспроможність туристичного підприємстваuk
dc.subjectнапрями підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємсстваuk
dc.subjectзовнішня конкурентна перевагаuk
dc.subjectвнутрішня конкурентна перевагаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleТеоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємствuk
dc.title.alternativeТеоретико-методические аспекты повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятийuk
dc.title.alternativeTheoretical-methodical aspects of improving the competitiveness of domestic travel companyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorШацкая, Зорина Ярославовна-
local.contributor.altauthorРозпереза, Валентина Ивановна-
local.contributor.altauthorShatskaya, Zorina-
local.contributor.altauthorRozpereza, Valentina-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceГлобальні та національні проблеми економікиuk
local.sourceГлобальные и научные проблемы экономикиuk
local.sourceGlobal and national problems of economicsuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра бізнес-економіки та туризмуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shatskaya_Rozpepeza.pdf238,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.