Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4725
Название: Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств
Другие названия: Теоретико-методические аспекты повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятий
Theoretical-methodical aspects of improving the competitiveness of domestic travel company
Авторы: Шацька, Зорина Ярославівна
Розпереза, Валентина Іванівна
Ключевые слова: туристичне підприємство
конкурентоспроможність туристичного підприємства
напрями підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємсства
зовнішня конкурентна перевага
внутрішня конкурентна перевага
конкурентоспроможність
Дата публикации: дек-2016
Библиографическое описание: Шацька З. Я. Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств / З. Я. Шацька, В. І. Розпереза // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 14. – С. 599-603.
Source: Глобальні та національні проблеми економіки
Глобальные и научные проблемы экономики
Global and national problems of economics
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню рівня конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі України в сучасних умовах. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств, що базуються на формуванні та використанні зовнішніх і внутрішніх конкурентних переваг.
Статья посвящена исследованию уровня конкурентоспособности предприятий туристической отрасли Украины в современных условиях. Предложены направления повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятий, которые основаны на формировании и использовании внешних и внутренних конкурентных преимуществ.
The article investigates the level of competitiveness of enterprises of tourist industry of Ukraine in modern conditions. Directions of improving the competitiveness of local tourism enterprises is offered, which are based on the formation and use of internal and external competitive advantage.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4725
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра бізнес-економіки та туризму
ISSN: 2413-3965
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shatskaya_Rozpepeza.pdf238,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.