Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4832
Название: Management of marketing activity in modern conditions
Авторы: Hrashchenko, Iryna
Leontyk, V. V.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Hrashchenko I. Management of marketing activity in modern conditions / I. Hrashchenko, V. V. Leontyk // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС / ред колегія : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. — К. : КНУТД, 2016. — С. 73-74.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4832
Располагается в коллекциях:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160527IAZ_P073-074.pdf82,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.