Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 38.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Формування та функціонування ринку кави в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Хаян, І. А.
2013Формування конкурентних переваг в умовах нестабільного зовнішнього середовищаШматок, В. В.; Крахмальова, Н. А.
2016Роль вищої освіти у діяльності підприємницького бізнесу в УкраїніКрахмальова, Н. А.
2017Інноваційні підходи до діагностики якості праці персоналу підприємстваКрахмальова, Н. А.; Авраменко, Д. В.
2013Ефективність комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівГрищенко, І. М.; Крахмальова, Н. А.
2017Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможностіКрахмальова, Н. А.; Копачевська, О. М.
6-лип-2011Легка промисловість України: теоретико-методологічні засади управління розвитком в умовах інтеграції до СОТГрищенко, І. М.; Гончаров, Ю. В.; Щербина, І. В.; Дворецький, А. О.; Крахмальова, Н. А.; Максименко, І. О.; Тарасенко, І. О.; Бугас, Н. В.; Федоряк, Р. М.; Набока, Р. М.; Чубукова, О. Ю.; Ямненко, Г. Є.; Волошенко, О. О.
2015Удосконалення маркетингових інструментів комунікацій у вищих навчальних закладахКрахмальова, Н. А.
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2016Вдосконалення механізму просування товарів шкіргалантерейної промисловості на ринкуСтепова, В. Е.; Крахмальова, Н. А.