Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-210 зі 5056.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2010Дослідження якісних показників інноваційної діяльності методами частотного аналізуГеселева, Н. В.; Корецький, С. Л.
2021Особливості застосування здобувачами освіти технік тайм-менеджменту при організації навчання у дистанційній форміЛижнюк, В. В.; Алейнікова, О. В.
2020Efficiency of functioning and development of exhibition activity in international entrepreneurshipShamborovskyi, Grygoriy; Shelukhin, Mykola; Allayarov, Shamsiddin; Khaustova, Yevheniia; Breus, Svitlana
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2018Strategic goals and perspectives for development of higher education system in context of European integration processesVerhun, Antonina
2019Лізинг як ефективне джерело фінансування промислових підприємствМоргулець, О. Б.; Бабій, К. О.
2018Тенденції та особливості розвитку акціонерних товариств в УкраїніГончаренко, І. М.; Петраківська, А. К.
січ-2019Стартапи як форма підприємницької діяльності: поняття, значення, зарубіжний досвідКасич, Алла Олександрівна; Джура, А. М.
2018Актуальні проблеми менеджменту відходів в контексті забезпечення економічної безпеки УкраїниДіденко, Є. О.; Федоряк, Р. М.