Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 5056.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Директ-маркетинг на фармацевтичному ринку УкраїниЧубукова, О. Ю.; Рибченко, Р. О.
2017Гейміфікація: ефективна технологія впливу на лояльність споживачів та персоналуАфтанділянц, М. В.; Сметаннікова, Є. А.
2021Розробка стратегії розвитку громадиСавельєва, С. О.; Касич, Алла Олександрівна
лис-2018Сучасний стан розвитку вищої освіти в Україні в умовах реалізації євроінтеграційних пріоритетів та її вплив на економічну безпеку закладів вищої освітиБреус, Світлана Василівна
2021Організаційні та методичні засади обліку, аналізу і аудиту основних засобів на підприємствіРадіонова, Наталія Йосипівна; Войтенко, Марія В’ячеславівна
2014Інтеграція інформаційних потоків підприємствОсмятченко, Володимир Олександрович; Матюха, Микола Миколайович
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Фінансова звітность підприємств дизайн-діяльності в умовах розширення сфери застосування міжнародних стандартівСаюн, А. О.
2021Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesIevseytseva, Olena; Nechytailo, A.