Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 651-660 зі 5056.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Психологічний вплив реклами на споживачаСкрипник, М. І.; Тимченко, Ю. А.
лют-2018Порівняльний аналіз молодіжного ринку праці в Україні та країнах ЄСПономаренко, Ігор Віталійович
2018Етапи формування стратегії розвитку торговельного підприємстваВолинець, Р. В.; Кожушко, Р. Ю.
жов-2019Застосування маркетингового інструментарію впровадження інновацій у підприємницьку діяльністьПузирьова, П. В.; Крамар, М. С.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов глобалізації економікиСкрипник, М. І.; Левицька, А. А.
2019Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішеньСкрипник, М. І.; Шевченко, Л. В.
2019Маркетинг в системі управління підприємствомСкрипник, М. І.; Щур, К. А.
2019Вплив географічного розміщення підприємства на його прибуткиСкрипник, М. І.; Матвеєв, О. О.
2019Маркетинг у банківській сферіСкрипник, М. І.; Опришко, О. С.
2020Роль корпоративної культури у діяльності підприємстваКондратюк, А. К.; Щербак, В. Г.