Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [498] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Logo

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 498
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2019Формування інфраструктури комерціалізації результатів наукових досліджень університетівСиненко, О. І.
2019Особливості функціонування малого бізнесу у сфері надання освітніх послугПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К.
2019Особливості використання інтернет-маркетингу ЗВОЧубукова, О. Ю.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Економіко-математичне моделювання діяльності малих підприємствПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахШіковець, К. О.; Гурин, В. В.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2019Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Субіна, О. М.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2016Modern concept of service managementMorgulets, O.; Khomenko, O.
2016Intellectual capital formation and development conditions in UkraineZharinova, A.
2015Analysis of information security management provisions in modern conditionsDibrova, O.
2015Modern concept of service managementMorgulets, O.; Khomenko, O.
2015Intellectual capital formation and development conditions in UkraineZharinova, A.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 498