Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [478] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 478
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2019Інформаційна система як фактор економічної безпеки закладів вищої освітиЧубукова, О. Ю.
2019Сучасні підходи щодо вдосконалення статистичного аналізу діяльності малих підприємств в УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2019Детермінанти системи економічної безпеки підприємстваЧубукова, О. Ю.; Хіміч, О. В.
2019Бренд університету як інструмент маркетингових комунікаційПавленко, О. В.
2019Сучасні інструменти В2С маркетингуКвіта, Г. М.; Гугля, В. Ю.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Основні види інтернет-рекламиПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Використання чат-ботів для потреб маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Кваша, А. О.
2019Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровольська, В. В.
2019Instagram-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугПодольна, В. В.; Монька, І. С.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 478