Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [492] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 492
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Основні види інтернет-рекламиПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Використання чат-ботів для потреб маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Кваша, А. О.
2019Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровольська, В. В.
2019Instagram-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугПодольна, В. В.; Монька, І. С.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
2019Інтернет-маркетинг та його особливостіЄвсейцева, О. С.; Шнітко, Є. С.
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Тренди діджитал маркетингу, на які слід звернути увагуЄвсейцева, О. С.; Коростинська, Н. Р.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 492