Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [474] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 474
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Тренди діджитал маркетингу, на які слід звернути увагуЄвсейцева, О. С.; Коростинська, Н. Р.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Особливості форм комунікації в ІнтернетіЗимбалевська, Ю. В.; Новакович, М.
2019Необхідність дослідження споживачів на ринку консалтингових послугХоменко, О. І.; Тхорук, Ю. С.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2019Упаковка як складова управління розподілом товаруХоменко, О. І.; Середня, А. Г.
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Козачук, А. С.
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 474