Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 103.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2014Оптимізація медіабюджетуЄвсейцева, О. С.; Гончаренко, А. О.
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.
2014Форми оцінки конкурентівЄвсейцева, О. С.; Назарець, В. А.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системРубан, В. Я.; Квіта, Г. М.; Гавриленко, П. М.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
2014Кібернетичні підходи до формування креативної особистостіЧубукова, О. Ю.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.