Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 515.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
апр-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2015Бізнес-аналіз розвитку ринку питної водиШіковець, К. О.; Чепіль, Є. Л.
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
апр-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємствІванченко, Н. О.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.