Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 501-510 зі 693.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2015Основні тренди контент-маркетингу на теперішній час в УкраїніЧубукова, О. Ю.
2014Директ-маркетинг – найбільш ефективний спосіб маркетингуЄвсейцева, О. С.; Майданюк, Д. В.