Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 561-570 из 693.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2014Оптимізація медіабюджетуЄвсейцева, О. С.; Гончаренко, А. О.
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.