Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 151-160 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
кві-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
лис-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.
2015Бізнес-аналіз розвитку ринку питної водиШіковець, К. О.; Чепіль, Є. Л.