Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 161-170 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освітиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2014Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послугЛитовченко, К. Ю.; Хоменко, О. І.
2013Інституціоналізація рекреаційної діяльності в УкраїніСиненко, О. І.
2017Аналіз зовнішньоекономічної діяльності сільського господарства України в умовах інтеграції до ЄСПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2019Innovative development model of institutions of higher education in the system of strategic priorities of competitiveness managementTarasenko, I. O.; Verhun, Antonina; Bondarchuk, Julia; Tarasenko, O. S.
2015Ефективне управління проектами інноваційної діяльності в регіонах УкраїниІваненко, О. І.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
лис-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.