Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 301-310 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленностиЗимбалевская, Ю. В.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Основні тенденції в BigDataЯковець, Р. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2012Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможностіГеселева, Н. В.; Діброва, О. В.
2016Аналіз та оцінка прогнозування результатів футбольних спортивних подійІванченко, Н. О.; Писанець, К. К.; Піросманашвілі, В. К.
2016Маркетингові стратегії розвитку на ринку послугПисанець, К. К.; Гаврилюк, А. В.; Євсейцева, О. С.
2016Проблеми та перспективи розвитку ресторанного господарстваЖарінова, А. Г.; Кравченко, О. М.
2017Особливості використання технологій Big Data у банківській та страховій сферахПономаренко, Ігор Віталійович; Гавриленко, О. І.