Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 491-500 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Персональний брендинг як запорука кар’єрного успіхуАфтанділянц, М. В.; Матущак, А. М.
2012Методологія побудови системи моніторингу стану економічної безпеки підприємстваІванченко, Н. О.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2012Вплив інституційних змін на розвиток інформаційних технологій в УкраїніСиненко, О. І.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послугПодольна, В. В.; Дукач, Т. С.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Сутність маркетингової конкурентної стратегіїПетренко, А. К.; Євсейцева, О. С.
2017Теоретико-методологічна сутність корпоративного управління в УкраїніЧубукова, О. Ю.; Раллє, Н. В.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.