Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7143
Название: Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послуг
Авторы: Подольна, В. В.
Дукач, Т. С.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Подольна В. В.Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послуг / В. В. Подольна, Т. С. Дукач // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 224-227.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7143
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170524_Determinant_P224-227.pdf216,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.