Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 571-580 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Особливості форм комунікації в ІнтернетіЗимбалевська, Ю. В.; Новакович, М.
2017Маркетинг вражень як технологія управління споживачамиАфтанділянц, М. В.; Наумкіна, І. О.; Ключко, А. С.
2019Instagram-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыЧубукова, О. Ю.; Шкут, Д. М.
2020Використання Data Mining для обробки бізнес-данихЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Наталія Володимирівна
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2016Intellectual capital formation and development conditions in UkraineZharinova, A.