Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 601-610 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Бізнес-аналітика як ефективний інструмент обробки данихПономаренко, Ігор Віталійович; Телеус, Альона Володимирівна
2020Досвід зарубіжних компаній щодо розподілу продукції на ринку інноваційБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2014Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингуГеселева, Н. В.; Тюн, І. В.
2014Управління маркетинговими каналами розподілуЯренко, А. В.; Нагорнюк, Ю. В.
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.
2014Реклама як засіб впливу на поведінку покупцівЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2014Особливості національного брендингуЄвсейцева, О. С.; Кравець, О. О.
2014Техніка написання оголошень для контекстної рекламиЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.