Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 641-650 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системРубан, В. Я.; Квіта, Г. М.; Гавриленко, П. М.
2014Концепція стратегічного управління General Electric / McKinseyГеселева, Н. В.; Барсукова, М. А.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2014Особливості маркетингу на юридичному ринку УкраїниПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2014Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку УкраїниЯренко, А. В.; Дмітрова, М. В.
2014Ефективне використання влади у каналах розподілуЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.