Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 821-830 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Ринок легкої промисловості як ринок самовираженняХоменко, О. І.; Великанова, Л. Г.
2019Сутність семантичного ядра сайтуЧубукова, О. Ю.; Данченко, Я. О.
бер-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
2018Теорія матричних ігор в економіціКвіта, Г. М.; Головачов, І. А.
2019Маркетплейси та їх значення для електронної торгівліХоменко, О. І.
2021Innovation management of enterprises: legal provision and analytical tools for evaluating business strategiesBilovodska, Olena; Kholostenko, Andrii; Mandrychenko, Zhanna; Volokitenko, Olha
2020Вплив Data Mining на бізнес-аналітикуНедбайло, Н. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Веб-сайт як ефективний інструмент інтернет-маркетингу для досягнення стратегічних цілей компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.