Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 831-840 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
чер-2020Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationBilovodska, Olena; Kulik, Daria
2020Актуальність використання CRM-системи для аналізу роботи працівників компаніїПолюшкевич, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2020Моделювання динаміки економічного розвитку малих аграрних підприємствШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Шелест, В. Ю.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2023Інноваційні підходи у формуванні рекламної стратегії підприємстваВовк, Ю. В.; Квіта, Г. М.