Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 861-870 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2023Стратегічні орієнтири розвитку партнерства держави, бізнесу та науки в контексті повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Грищенко, І. М.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Паламарчук, В. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Сагайдак, М. П.; Сімшаг, І. О.; Тарасенко, І. О.; Тарасенко, О. С.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.
2015Конкурентні переваги в маркетингуЯренко, А. В.; Голота, В. В.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2015CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтамиХоменко, О. І.; Ярошенко, В. А.
2015Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємствіЧубукова, О. Ю.; Гриппа, І. К.
тра-2023Сучасні тенденції аутсорсингу інформаційних технологійБудяков, Г. В.; Бебко, С. В.
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.