Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 881-890 зі 966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
чер-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Моделі формування і розвитку брендуВолковинська, П.; Євсейцева, О. С.
24-гру-2021Моделювання попиту на ринку ІТ-технологійКвіта, Г. М.; Лавірко, Наталья Володимирівна
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
бер-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
2021Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutionsGryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S.
2021Mathematical modeling of increasing energy efficiency of the university in the energy hub knowledge systemGryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна