Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7139
Название: Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємства
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Зимбалевська Ю. В. Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємства / Ю. В. Зимбалевська // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 213-216.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7139
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170524_Determinant_P213-216.pdf220,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.