Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2023Financial and marketing innovative management of ecological agribusinessTereshchenko, Svitlana; Kulinich, Tetiana; Matienko, Vasyl; Tymchyna, Yurii; Nevmerzhytska, Svitlana; Ievseitseva, Olena
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович