Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 28 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М. К.-П.
2015Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїЯренко, А. В.