Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 103.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014SMM як інструмент просування в маркетингуГеселева, Н. В.; Вознюк, Л. О.
2014Підходи до визначення ризиків у маркетингуГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2014Східний та західний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Пефтієв, Є. Д.