Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 103 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Особливості комунікаційної діяльності на ринку рекламних послугПодольна, В. В.; Меліхова, А. І.
2014Співробітник компанії – агент з просування брендуЄвсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2014Типологія споживачів імпортного пиваХоменко, О. І.; Денисюк, В. І.
2014Можливості комп’ютерного моделювання фрагментів маркетингової діяльностіЧубукова, О. Ю.; Мілюковський, А. Г.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.