Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 106.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугПодольна, В. В.; Монька, І. С.
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
2019Instagram-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.
2019Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровольська, В. В.