Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 481-490 из 693.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.
2016Поняття та генезис розвитку логістикиШевель, О. А.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингові інновації провідних брендів світуПоліщук, Л. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Кластерний підхід в управлінні економічним розвиткомРедько, М. В.