Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 651-660 из 693.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2018Сучасні проблеми економічного розвитку УкраїниОльшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Денисенко, М. П.; Чубукова, О. Ю.; Скрипник, М. І.; Стежко, Н. В.; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Власюк, Т. М.; Матюха, Микола Миколайович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Саюн, А. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; Бєлялов, Т. Е.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Баєв, В. В.; Будякова, О. Ю.; Фаріон, Н. О.; Сапян, А. С.; Юдицька, В. О.; Григорчук, Д. В.
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.