Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович