Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 24.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мар-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2018Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послугПодольна, В. В.; Курасова, О. В.
2013Організація і методика інформаційної роботиЧубукова, О. Ю.; Гончаренко, А. П.; Синенко, О. І.; Антошкіна, Л. І.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2017Сутність прихованого маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2022Створення мобільних додатків для туристичного ринкуПавленко, В. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, Олександр Геннадійович
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович