Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 911-920 из 956.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2024Government 5.0 як основа ефективності державно-приватних партнерств у період повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Богдан Сергійович; Дугуд, М.; Вартанова, О. В.; Власюк, Т. М.; Діденко, Р. В.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Рубан, Дмитро Олександрович; Сагайдак, М. П.; Хмурова, В. В.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.; Чернявська, О. Д.; Шкода, М. С.