Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 11.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.