Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [889] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 889
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Networking based learning in higher education and beyond: insights from the Erasmus+ VEHUB4YOU projectCherniavska, Olena
2023Cooperation of higher education institutions within the framework of international grantsBebko, S.
2023Advancing innovation, global education and interconnection: virtual exchanges in higher education and youth supported by Erasmus+ VEHUB4YOU projectCherniavska, Olena; Bayramov, Sh.; Shmygol, N.; Järvis, M.; Cherniavska, Oleksandra; Ruto, P.
2023Маркетингові вектори управління державним та комунальним майномХарлім, В. М.
2023Трансформація маркетингових комунікацій під час війни та їх післявоєнний розвитокГалстян, М. А.
2023Використання інструментів маркетингових комунікацій в ІПСОНіколаєв, Микола
2023Забезпечення маркетингового комплексу малого підприємництваПотєхіна, М.
2023Requirements and principles of digitalization of the management and educational process of higher education institutions of UkraineYevseitseva, Olena; Lebediev, M.
2023Цифрові комунікації та соціальні медіа як інструмент сучасного нейромаркетологаГородецький, Ю. Д.
2023Моделювання бізнес-рішень в маркетингуШіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
2023Застосування хмарних технологій в маркетингуКвіта, Г. М.; Головачов, І. І.
2023Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії брендуЧернявська, О. В.; Колесник, Б. О.
2023Використання сучасних ІТ-технологій в маркетингуЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2023The specifics of organizing an end-to-end marketing Internet analytics systemGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2023Особливості інтеграції освіти та бізнесу в реаліях потреб смарт-економікиБебко, С. В.; Будяков, Г.
2023Transformative innovations, virtual exchange, and collaborative leadership: reshaping higher education for the global digital world Web 4.0Cherniavska, Olena; Gryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Olshanska, O.; Cherniavska, Oleksandra
2023Бізнес-аналіз ринку біопалива УкраїниБебко, С. В.
тра-2023Сучасні тенденції аутсорсингу інформаційних технологійБудяков, Г. В.; Бебко, С. В.
31-жов-2023Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterpriseZham, Olena; Rudyka, Victor; Voronko-Nevidnycha, Tetiana; Bebko, S.; Shikovets, Catherine; Kvita, Halyna
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 889