Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [992] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 992
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Проведення маркетингового дослідження в ІнтернетіХоменко, О. І.; Головань, Х. В.
2015Ринок роздрібної торгівлі в умовах кризи та шляхи мінімізації негативного впливуХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2015Тенденції ринку пива УкраїниХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2015Інноваційні технології Інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.
2015Аналіз ринку аудиторських послуг в УкраїніПодольна, В. В.; Артем'єва, А. О.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.
2015Посередницька діяльність в Україні та світіЗимбалевська, Ю. В.; Яременко, О. І.
2015Логістичний аутсортинг як перспективний напрям розвитку транспортних компаній в умовах кризиЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2015Моделювання вартості підприємства (в контексті брендінгу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Орішко, Ю. О.
2015Етичний маркетинг: сутність і проблеми застосування в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Линок, І. О.
2015Цікаві факти про логотипи відомих брендівЯренко, А. В.; Матюшенко, К. П.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Застосування методів маркетингу для підвищення збуту в роздрібних магазинахЯренко, А. В.; Холіна, Ю. Ю.
2015Товар та майбутнє: філософський поглядЯренко, А. В.; Коров'яковська, Л. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 992