Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5634
Название: Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управління
Авторы: Євсейцева, О. С.
Дата публикации: 2005
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управління / О. С. Євсейцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Спецвипуск. – 2005. – № 1. – С. 85-88.
Source: Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Спецвипуск
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5634
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170324_301.pdf322,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.