Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5634
Назва: Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управління
Автори: Євсейцева, О. С.
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управління / О. С. Євсейцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Спецвипуск. – 2005. – № 1. – С. 85-88.
Source: Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Спецвипуск
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5634
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170324_301.pdf322,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.