Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5635
Title: Marketing aspects of audit companies activities improvement in Ukraine
Other Titles: Маркетингові аспекти вдосконалення діяльності аудиторських компаній в Україні
Маркетинговые аспекты совершенствования деятельности аудиторских компаний в Украине
Authors: Podolna, Valentina
Topenko, Julia
Ievseitseva, Olena
Keywords: marketing activity
marketing mix
audit services
audit services market
audit company
perception
маркетингова діяльність
маркетинг-мікс
аудиторські послуги
послуги на ринку аудиту
аудиторська компанія
сприйняття
маркетинговая деятельность
маркетинг-микс
аудиторские услуги
услуги на рынке аудита
аудиторская компания
восприятие
Issue Date: 2016
Citation: Podolna V. V. Marketing aspects of audit companies activities improvement in Ukraine / V. V. Podolna, J. A. Topenko, O. S. Ievseitseva // Науковий вісник Полісся. – 2016. – Вип. 4 (8), Ч. 2. – С. 340-345.
Source: Науковий вісник Полісся
Scientific Bulletin of Polissia
Abstract: The article investigates features of audit services market in Ukraine. The nature of the audit services market is determined; the distinctive features of audit services are analyzed. There have been systematized consumers queries, service customers according to a five-stage model of perception. There have also been revealed some peculiarities of the marketing activities of companies of audit services market that are based on components of the marketing mix and the model oriented at the consumers' request.
В статті досліджено особливості ринку аудиторських послуг України. Визначена сутність ринку аудиторських послуг, проаналізовані відмінні ознаки аудиторських послуг. Систематизовані запити споживачів, замовників послуг за п’ятиступеневою моделлю сприйняття. Виявлені особливості маркетингової діяльності компаній на ринку аудиторських послуг, що базується на складових маркетингового комплексу та моделі, орієнтованої на запити споживачів.
В статье исследованы особенности рынка аудиторских услуг Украины. Определена сущность рынка аудиторских услуг, проанализированы отличительные признаки аудиторских услуг. Систематизированы запросы потребителей, заказчиков услуг по пятиступенчатой модели восприятия. Выявлены особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке аудиторских услуг, что базируется на составляющих маркетингового комплекса и модели, ориентированной на запросы потребителей.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5635
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2410-9576 (Print)
2412-2394 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170324_303.pdf356,72 kBAdobe PDFView/Open
20170324_303_Titul.pdfТитульна сторінка215,64 kBAdobe PDFView/Open
20170324_303_Zmist.pdfЗміст193,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.