Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Назва: Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості
Автори: Мурована, Л. В.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Мурована Л. В. Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості [Текст] / Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 108-112.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи планування асортименту товарів легкої промисловості на засадах маркетингу. Досліджено різноманітність маркетингових підходів до формування асортиментної пропозиції та визначено особливості їх застосування вітчизняними виробниками одягу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P108-112.pdf422,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.